h1

and back

Iunie 15, 2010

Dupa cum spune si titlul, .. am revenit.

Am luat o pauza ceva mai lunga de la blog, din varii motive, dar am promis ca reincep sa scriu odata ce ma asez in noul cuib, iar blogul va deveni printre altele si un fel de ghid pentru cei interesati de angajarea cu forme in regula in Anglia. Sau, cel putin, o sa va tin la curent cu etapele prin care voi trece, odata depasita prima etapa, respectiv cea a interviurilor.

In 10  zile, de cand am ajuns in Londra, nu am vazut mare lucru [in afara de un tur al orasului intr-un double-decker, in prima zi aici, cu Dansul si un prieten foarte bun al lui aflat si el in oras pentru cateva zile]. Asta in principal din cauza ca nu am timp sa vizitez, deocamdata aplicatul pentru joburi primeaza. O sa am suficient timp pe urma sa ma umblu si sa ma invart prin distinsa capitalie britanica.

Ce imi place din ce am vazut pana acum:

– parcurile – multe, mari, verzi-verzi, fara semne de „nu calcati iarba”, cu oameni trantiti pe iarba peste tot, cu burta si cracii la soare, cu carti in brate sau stand pur si simplu, cu alergatori, cu „speaker’s corner”, cu copaci mari-mari si frumosi, cu flori frumoase la locul lor, cu spatii pentru copii, cu piste pentru ponei si cate si mai cate.

– transportul in comun, in special metroul – scum dom’ne, scump, da’ al naibii de bine organizat. and I mean, al naibii de bine organizat [parerea mea].

– oamenii – foarte-foarte amestecati; de la domnul la 50 de ani echipat regulamentar la costum si cu rucsac in brate, la cuconita in minijup, cu degetelele goale iesindu-i indraznet din slapi si toata-toata pielea gainii la 15 grade afara, la indianul serviabil si atot-zambitor de la magazinul din colt, la Victor, un coptil bulgar la vreo 24 de ani care curata geamuri in zona in care locuim si care ori de cate ori ne vede ne intampina cu „heeeeeeeeeeeeeey, ce faceee?” si cu un zambet imens latit pe toata moaca.

– chinatown. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmyummy!

Primul soc:

– in Londra nu e curatenia de pe lume pe strazi; in ziua de adunare a gunoiului, toate strazile sunt pline de saci de gunoi scosi „la poarta”; si aici se arunca mizerie pe jos, diferenta e ca pana dimineata strazile sunt luna si bec.

Al doilea soc:

– la cumparaturi, printre altele am cuparat niste cutite de bucatarie care sa taie calumea; in Sainsbury, la casa, in momentul in care a venit randul cutitelor, casiera le-a inregistrat seriile, impreuna cu datele de pe cartea de identitate a Dansului [in caz ca se intampla vreun bucluc cu numitele cutite,… you know]


Deocamdata atat. Revin. 🙂

6 comentarii

  1. pfuai..puai daca iti faci singur cutite deja-s arme albe?!
    oricum good that you’re back!
    hugs la ambii. btw. pune si barbatu’ sa mai scrie :))


  2. @dush: hielau bonjur. probabil la astia si acele de par is arme albe. as face o achizitie de proba, dar n-as avea la ce sa-l folosesc de unul singur :))) [eventual mai iau inca unul si ma apuc de crosetat]. voi transmite Barbatului doleanta lu’ matale, da’ sanse de reusita nu-s. pe langa job face si un pardalnic de MBA care mi-l tine in chingi cate 2 luni odata si scrie bugat pentru ala. tare mi-e ca zilele lui de bloguiala s-au cam dusara. 😐 [sa-mi povestesti candva cum a iesit adunarea colegiala 😀 ] ai pup iu.


  3. ba, o iesit belea 🙂 adica ne-am dantuit, baut, mancatt, hlizit pana ne-a durut burta, a fost asa fain ca am decis sa il facem anual 🙂 deci per total a meritat frecusul.


    • @dush: heheh.. foarte tare. sa va fie de bine si la anu’ sa va iasa si mai si 😀


  4. Ioi, tu, ca am crezut ca nu ti pune veci sa scrii. Bine-ai revenit si bafta la interviuri. Si ‘mnezo ti-ajute.


    • @TVdece: ioi, mah/tuh, am revenit. si cu scrisul si tocma’ acu’ de la un interviu. deci mersi, doamne-ajuta. 😀



Lasă un răspuns

