h1

ze hoorroorrrr

Iunie 28, 2010

Neata la amiaz, dintr-o Londra ciudata si caniculara [nu stiu cum e la altii, dar aici, de la 25 de grade in sus afara, poti sa faci sauna in casa, cu toate geamurile deschise cu tot; ieri, la 30 de grade, a fost crunt]. Iar pentru azi s-au anuntat 29 de grade. Perfect… noroc ca pana deseara nu trebuie sa ies nicaieri, altfel as behai, probabil.

In alta ordine de idei: vineri am fost la un interviu, a  fost ok, miercuri dimineata urmeaza sa merg la interviul nr. 2 cu astia, respectiv cu tartora firmei. Partea proasta in toata povestea asta a fost ca am ramas chiauna de picioare o zi si un pic. V-am zis ca pana la statia de metrou fac 20 de minute pe jos? Nu v-am zis. Ei, atata fac. Mno, si fiind vorba de interviu, alea-alea, nu ma puteam duce in blugi si cipici, asa ca ma puse dracu’ sa ma urc pe tocuri. Foarte dragute ele asa si foarte simpatic ansamblul si alea-alea, senzatie care a tinut caaaaam…. primii 300 de metri. Dupe care talpa subtire si dezobisnuinta de tocuri si-au luat in primire posturile de lupta si da-i cu drama de-acolo’nainte.

Nu stiu cum am ajuns la metrou. Da’ stiu ca in metrou am mers in picioare 35 de minute, ca era ceva aglomeratie la ora aia. Eh, macar stateam locului, nu incasam pietricica dupa pietricica si nisipel dupa nisipel in pernutele picioarelor. Enfin.

Si a trecut interviul si a venit ora intorsului acasa. Oh, the horror… the paaaaiin, the hooorrRRrror! E suficient, cred, sa spun, ca am facut aproape 40 de minute din statia de metrou pana acasa, ca am facut opriri din 50 in 50 de metri si ca m-am bucurat foarte foarte foarte tare ca nu-mi are nimeni treaba pe aci, ca altfel mi-ar fi fost taaaaaaaaare rusine. Now I just feel stiupid about it. :))) [Da’ nu renunt la tocuri]

Acum ma pregatesc mental pentru urmatoarea tura si pun la cale diverse strategii pentru depasirea cu succes a etapelor „mers kilometri pe jos fara omorat picioare”. Cea mai practica varianta e sa merg cu straita dupa mine, cu papuci de schimb – comozi pentru mersul mult pe jos, respectiv „pantofii de interviu”. N-ar fi ce stii ce mare scamatorie, mai ales ca am vazut tipe machiindu-se in metrou, schimbandu-se de haine in metrou fara sa le aiba careva treaba. Asa ca un banal schimbat de papuci ar fi o nimica toata.

Ah, da, ca tot veni vorba de papuci in Londra: fumeile astea de-aci taaare is sucite. Trendul verii in Londra sunt cizmele. Din piele sau alte alea. Si mai scurte, si mai inalte, in toate culorile, dar „intregi”, nu strampaneii aia dantelati cu talpa pe care i-am vazut in magazine prin .ro. Fuaaaarte ciudat. Ah, da, si iara o droaie de tantite si fatuici luand Londra la picior pe catamai tocurile cui [si nu numai, da’ astea-s cele mai reprezentative in categoria „chinul pe picioare”]. Ceea ce imi da speranta ca si eu o sa pot merge candva kilometri pe jos, prin Londra, pe tocuri de orice fel. Sau macar de-acasa pana la metrou, fara sa scobor inclusiv sfinti care inca nu si-au capatat sfintenia. Imi trebuie doar nitica practica. 🙂

4 comentarii

  1. dada…io-s d’aia cu km pe tocuri fara bai, dar pana practice makes it perfect…ia adidasii in straita…ca sa nu te gandesti la buba de la picior in loc de ce ai de gand sa faci pentru bunastarea regatului in urmatorii 5 ani 🙂


    • @dush: da, te-am vazut ;)) [veeery nice heels, btw 😀 ] oh yeah baby, fancy me all suited up si in adidasi. din seria priceless, ofkiors :))) [dar foarte practic, pe de alta parte] I shall ponder upon it 😀


      • bei..daca nu adidasii, macar niste tenishi comozi 🙂 care-i treaba…vazui ca ai, sepsi chiar…si ar merge suited up si cu teniseii…chiar si cu fusta si stramp :)) sau o sanda buna la mers intins…


      • @dush: when it comes to fashion or compiling fashionable ensembles, I really suck :)) da’ rezolv eu cumva 🙂 mai ales ca de data asta am si mai mult de mers pe jos, ca ma intalnesc cu tartora lor la birouri, care-s la cuca macaii unde si-o cheptanat mama dracului pruncii. so, it’ll be fuuuuuuuuuuuun :))) raportez maine la intoarcere 😉



Lasă un răspuns

