h1

1 prawn, 2 prawns, 3 prawns 4 me

Iunie 29, 2010

aseara am procurat niscai crevetei conjelati dintr-un TESCO de aici din zona, pe care am sa-i gatesc azi, dupa o reteta foarte simpla, culeasa de aici. sper sa-mi iasa. si daca iese si-s buni, mai fac.

visul meu ‘al mai si ‘al mai mare e sa pun mana pe ceva neam de caracatita pe care s-o nenorocesc in tigaie, dar mai trebuie sa cresc pana atunci 😀 , inclusiv culinareste vorbind, dar mai ales intr-un job.. precum si in London know-how, sa nu ma pierd dreaq prin autobuze. care nu-s asa de bine organizate ca metrou’ si care-mi dau batai de cap atunci cand tre’ sa calatoresc cu dansele. deci am zis. mno, bun.

4 comentarii

  1. Tesco, Tesco. Unde stai? In Anglia? Irlanda? 🙂


    • @iYli: Anglia, Londra, Acton. 🙂


  2. Las` ca am luat eu niste caracatita cand am fost in Madrid. M-a injurat barbatul de toate cele cand a vazut bucatile de dihanie si a simtit parfumul. Juma de ora a stat pe balcon pana am aruncat nazdravania la gunoi ca sa nu simta mirosul.


    • @Gianina H: al meu e circumspect la chestii marine. e constient ca sunt foarte sanatoase si ca au efecte maxim pozitive asupra organismului, mai ales pe termen lung, dar le vede pe toate ca fiind .. cum sa-ti explic eu.. ermm.. „fishy” :)) peste mananca, fara probleme, mai ales cu un pic de mamaliguta si mujdei de usturoi [ca la mama acasa], da’ la lighioane de’astealalte nu prea se baga ;)) si barbatii astia, catamai malacii, da’ delicati si mofturosi ca niste fete mari ;))



Lasă un răspuns

