h1

dumnicate recente

Iulie 5, 2010

fara introducere, in ordine cronologica:

– ma ‘nerveaza monedele englezesti; tzanshpe modele, culori si combinatii, fara legatura intre dimensiunea monedei si valoarea ei; sunt foarte in treaba lor si nu imi plac deloc, fiindca inca nu le-am invatat si fiindca inca le intorc pe toate partile sa vad cat valoreaza, cand trebuie sa maruntesc la casa de marcat; not very time efficient; si daca ma mai ia si casierul indian [care nu-si poate opri balabanitul traditional al capului] cu „that’s a 20, sweetie, you need a 10” in timp ce ma chiorasc la o anumita moneda incercand sa-i deslusesc valoarea [the wrong one, ‘fcourse] scobor ciupercuta atomica! … uf! da’ nu ma apuc sa le studiez cu musaiul nici de-a naibii. le-oi invata in ritmul meu. 😀


– iubesc boxerii Dansului!! sunt cei mai comozi nadragi de dormit/invartit prin casa evar [EVAR!!] ; desi nu se pune problema de largit boxerii consortului, I gotta get me some too, ca prea sunt comozi si yummy feeling. 😀 pana una alta, ii port pe-ai lui. he certainly seems to like the view of me wearing his 🙂


– ieri dupa-masa am iesit in parc la o tura de „exercizare”. am reusit sa alerg o tura intreaga de parc in vitezele „incet” si „foarte incet”, dar tot se pune la ceva; dupe care mi-am plimbat pticioarele tremuricioase, splina suspinanda si mai ales plamanii suprasolicitati prin parc pana si-a terminat Dansul turele reglementare [el face cam 4 de obicei]. pe urma ne-am trantit fizicurile pe iarba la flotari, abdomene si inca o chestie care nu mai stiu cum se intituleaza, da’ care solicita musculatura destul de mult 😀 . all in all, a fost o sesiune foarte reusita de miscare in aer liber si pe care sper sa o repetam cat de curand. 1 – pentru ca imi place mult mai mult cand mergem amandoi, am mai mult spor si motivatie 😀  si 2 – pentru ca sunt pe drumul cel bun in toniefierea fizicului canin si in pierderea kilogramelor acumulate in timpul petrecut la mama acasa. buh-bye 65, see you soon 50-something 😀


– am senzatia cateodata ca a trecut un car de vreme de cand m-am lasat de fumat; imi vine greu sa cred acum, privind inapoi, ca am fost dependenta de tutun; saptamana trecuta, la interviu, a fost si o parte de training pe produs, la care managerii au vrut sa fiu prezenta [curs organizat pentru personalul lor din vanzari]; la sfarsitul cursului, trei sferturi dintre participanti au navalit afara, aprinzandu-si cate o tigara cu maini tremurande si pupile dilatate. in urma cu un an, cam asa eram si eu. nu cred ca pot sa descriu sentimentul de libertate pe care il am acum, dar e ceva fantastic.

– va este cunoscuta denumirea de whalephant? practic e rezultatul alaturarii a 2 termeni egal negativi referitori la greutate corporala: whale si elephant. din pacate am vazut o droaie de whalephants aici. fara a generaliza, englezoaicele sunt urate. urate si grase, sau acceptabile ca greutate, dar aduse de spate, on their way to humpbacks. daca nu sunt urate, se uratesc singure prin postura gresita sau pur si simplu delasare. as seen so far.

– store approval interview’ul de azi din Selfridges s-a amanat; se pare ca noua locatie in discutie ar fi Harrods. deocamdata nu am mai multe informatii, astept un mail cu detaliile schimbarii.

One comment

  1. Ase am fost eu cu euroii cand am ajuns la maica-mea, in Madrid. Incet, ardelenieste, cautam ce-mi traba… timp de 5 secunde, ca pe urma navalea maica-mea in portmoneu. Inca nu le stiu :)))



Lasă un răspuns

