h1

i has a job

Iulie 19, 2010

pffffff.. ultimele zile au fost destul de pline.

am avut miercuri un store approval interview in selfridges.  toate bune si frumoase, la vreo jumatate de ora dupa ce am plecat de acolo ma suna relationship managerul firmei cu care o sa lucrez ca am trecut interviul in principiu, dar ca exista o problema cu parul meu, care e prea scurt si care nu reflecta produsul pe care o sa-l vand. si ca trebuie sa-mi las parul lung.  si ca pana una-alta,  a doua zi dimineata la 9:30 am programare la stilistul din selfridges sa vedem ce-mi poate face. in mod destul de ciudat, nu m-am panicat foarte tare. adica na, ce ar putea sa-mi faca? extensii in nici un caz, ca nu ar avea de ce sa le prinda, my mohawk is still „young”. schimbare de culoare? – poate. si atunci ar fi una decenta. peruca? – why the hell not? singura buba pe care o am vis-a-vis de schimbarile astea e faptul ca s-au dus zilele pieptanatului cu prosopul si al aranjatului frezei in doi timpi si trei miscari, with a twist. urasc sa ma bibilesc si sa ma chinui sa-mi usuc, aranjez, intind, incretesc etc. pletele, mai ales ca nu-s genul easy-maintenance si easy-styling. mi-ajunge machiatul pana dincolo de urechi cate o jumatate de ora in fiecare dimineata si statul pe tocuri catu-i ziulica de lucru de lunga. arrgh. [nervi de moment … m-oi descurca eu cumva; daca e rentabil jobul, n-o sa fie asa greu de suportat 😀 ].

so, a doua zi dimineata la 9:30 eram la stilist. un semi-gheu foarte simpatic [desi usor afectat], care m-a luat, m-a invartit, mi-a tuns chica si mi-a indreptat zulufii de pe frunte, mi-a pleostit creasta si gata am fost. uitandu-ma in oglinda ma regaseam undeva intre Audrey Hepburn si nevasta lui frankenstein. atata de dorky!!! ah, da. si trebuie sa-mi schimb culoarea parului, ca cica negrul asta e prea brutal. deci beton, baga-mi-as. asa. dupe care am mers iar la store approval, sa ma vada tartora magazinului in materie de recrutare, si care dupa cateva strambaturi din nas, si-a dat acceptul. daca ar fi cerut schimbarea de culoare a parului in aceeasi zi, s-ar fi facut, nu am nici cea mai mica indoiala.

sambata si duminica am avut induction days in tainele magazinulu. sambata de la 8:30 la 16:30, ajuns acasa la 17:30, mancat, dormit pana la 11, trezit, dormit iar pana a doua zi dimineata la 6, cand iar m-am trezit sa ma gat sa fiu la magazin pe 8:30 pentru a doua magnifica zi de training, de data asta cu casa de marcat si alea-alea. care a tinut mai putin decat sambata, da’ tot in jur de 4 am ajuns acasa. practic, 4 zile m-am vanturat de-acasa pana in centru la costum si in adidasi, cu toacele in straita si full make-up on. si am pierdut in total vreo 8 ore doar pe drum.

dar iegzista si o parte pozitiva in toata povestea asta [pe langa faptul ca am job 😀 ] si anume: am gasit  faina de mamaliga in sfarsit!!!! in foodhall-ul selfridgesului!!! asa ca ieri la noi in casa s-a molfait o mamaliga sanatoasa, cu pui la cuptor si mujdei sanatos langa.

e ciudat, asa, fiindca mamaliga acasa in .ro e ceva cat se poate de banal si de ne-extraordinar. da’ atunci cand ti se face dor de casa si te paleste o pofta de’aia de roade prin tine si cand in sfarsit reusesti sa o faci, …. e priceless. 🙂 [am cautat faina de porumb aici, dar in majoritatea magazinelor se gaseste „cornflower” care se foloseste la sosuri si alte alea, nicidecum la mamaligi sanatoase, asa ca atunci cand am gasit-o in sfarsit, ... am fost atata de bucuroasa de nici nu pot esprima foarte coerent, asa ca ma abtin].


prin urmare o sa incep sa mai absentez de pe blog, cu noul job si alea-alea. just so you know. i’m ok, just … not at home. si unde o sa lucrez nu am acces la net sau calculatoare. dar va tin la curent 🙂

3 comentarii

  1. sh’apai de acu tre sa gasesti standul de fructe de mare si dupa aia ala de branzeturi fine frantuzesti…


    • @dush: la branzeturi fine nu ma trage pipota. fructele de mare le-am dibuit deja. 😀 ieri trona pe gheata catamai caracatita, plus tat felu’ de pestioci care mai de care. este si un Yo!Sushi pe-acolo.. si sushi la pachet. si mancaruri cu specific multiplu gata facute, care te imbie, .. asa.. stii… ioi :))


  2. bafta multa la job si mai fa ti timp sa treci pe aici din cand in cand:)



Lasă un răspuns

