h1

rezumat

August 27, 2010

Doamne cum zboara timpul… am tot vrut sa scriu, macar in stilul „repede despre azi”, insa ori nu am avut timp ori mi-a lipsit complet energia. Acu’ am niste zile libere de care profit din plin din toate punctele de vedere, inclusiv scriind in sfarsit pe blog. 😀

Deci in ordine mai mult sau mai putin cronologica, chestii care s-au intamplat in ultima vreme:

– descoperit Primark. nu stiu daca am mai scris despre asta sau nu. e un lant de magazine super-super ieftine de unde mi-am tras un costum la 3 piese + camasa la 22 de lire si niste tricouri absolut simple din bumbac la 1,5 lire bucata. e foarte foarte tare, mai ales atunci cand ai nevoie de costum de lucru si nu ai chef sau buget sa investesti nu-stiu-cat. [si care costum sa stea totusi cumva, nu ca presu’ pe par].

– descoperit gama Footglove de la Marks&Spencer. incaltari cu toc [si nu numai] foaaaaaaaaaaaaarte comode, cu pernute moi inauntru, facute special pentru noi astia amaratii care stam cate 10 in picioare sau umblam catu-i ziulica de lunga. e drept ca dupa 8 ore de stat in picioare incepi sa-ti simti picioarele, dar asta se intampla oricum. mai greu fara Footglove decat cu 😀

– am rupt patul. adica nu l-am rupt de tot, dar i s-au deplasat/indoit pilonii de sustinere de pe mijloc. Dansul ceruse proprietarului un pat solid. propritarul s-a conformat dupa mintea si priceperea lui. n-a mers. ce bine ca n-o sa fiu eu aia care trebuie sa dea vestea proasta :))

– gatim din ce in ce mai mult dupa retete sau cu ingrediente asiatice. mancare yummy, sanatoasa si usor de preparat. inca nu mi s-a aratat de o vizita la un fish market in puterea cuvantului, dar candva candva tot oi ajunge pe-acolo.

– descoperim treptat zona in care locuim. acum doua saptamani am fost in Ravenscourt Park, locatie cam la 20-25 de minute de mers lejer de-acasa. arata cam asa:

biiiiiutiful….


– am fost in Cluj weekendul trecut, la o minunata nunta. partea buna a fost ca a fost un weekend foarte plin in care am revazut o gramada de oameni dragi, cu tot cu parinti. partea proasta e ca a fost foarte obositor si nu am apucat sa-i vedem pe toti cei pe care am fi vrut sa ii vedem si nici nu am petrecut atata timp cat am fi vrut sa petrecem cu fiecare in parte. programul a fost urmatorul: vineri am fost la Faget, la gratare, cu ai nostri [pe-ai mei i-a adus Dansul fara sa stiu, de unde a rezultat catamai surpriza; cu ocazia asta s-au cunoscut si „cuscrii” intre ei si s-au cam placut, oficialmente vorbind]. am mancat mamaliga la ceaun cu branza, cu rosii de gradina de la mama si cu ceapa rosie moldovinieasca. aaaaaaaaaaaaaavai catamai bunatatea. *balute, balute* oricat am incerca aici sa facem mamaliga, nu iese veci asa buna ca mamaliga soacra-mii. apoi seara am fost pe-afara prin oras, sambata cu nunta, duminica iarasi pe-afara, luni dimineata la 4 eram in aeroport si asta ne-a fost vizita acasa. nu am prea dormit in weekendul ala…

– marti am fost la Jobcentre plus pentru NIN, in 2 – 4 saptamani am raspunsul si de la ei [sa fie intr-un ceas bun].

– sambata viitoare, pe 4, zburam din nou. de data asta spre Bucuresti, si de-acolo tren spre Roman – la nunta nr. 2 [culmea, pentru intervalul ales de noi, e mai rentabil sa zbori la Bucuresti si sa iei cuseta pana la Roman, decat sa zbori la Bacau, care teoretic e mai in Moldova, asa. cine sa-i mai inteleaga pe astia de la Wizz? deci apropo: daca stie careva criteriul de calculare al preturilor la companiile low-cost, luminati si biata mintea mea, sa nu mor proasta]. de data asta o sa stam pana pe 14 in tara, asa ca va fi ceva mai putin obositor si stresant cu drumuri si nedormituri si alte alea…

– mama se descurca din ce in ce mai bine cu laptopul, dar tot nu si-a terminat intrebarile tehnice [sau nu] si simple [sau nu]  la care e atat de greu de raspuns pe priceperea ei. si-au luat webcam nou, cel vechi clacase dupa 6 ani de munca sustinuta era foarte dragalas. tata, in continuare, executa doar strictul necesar pe tastatura. ..tot e bine si-asa rau.


..si cam atat deocamdata. daca-mi amintesc chestii, revin. 🙂

8 comentarii

  1. tuh ! mie di ce nu imi raspunzi cand iti las post? x( cowy !!! simo here. noi tocmai ne mutam din cluj. sper ca te tii de cuvant si nu imi iei postu de donshoara de onoare. astept sa ma anunti cand. 😀 . pup. ma bucur tare mult pt tine ca iti merge bine. cred ca va fi soare si la noi, soon. numai bine si salutari parintilor tai si Dansului. cand mai veniti in .ro haideti si pe la noi daca aveti timp. 🙂


  2. tot io. da’ sa ziceti din timp cand veniti, ca sa vin dupa voi la aeroport sau ceva de jenu’. tot acelasi mail il am. si mess. si telefon. stiu ca esti bii da’ mai da si tu un semn ce zgaiba. si zi-mi la multi ani cu intarziere. 😀


    • @simo: la multi ani cu intarziere. 🙂 *hug* unie va mutati din cluj? tuh asta, de cerut nu m-o cerut, si drept sa-ti spun nici mie nu mi-i a graba sa ma vad maritata. ne e foarte bine asa cum suntem acum, motiv pentru care ne bucuram de fiecare moment si deocamdata nu atacam problema saibelor. da’ pentru ce atata bataie de cap? 🙂 cat despre urmatoarea vizita, asta se lasa cu aterizare la Bucuresti, iar sejurul adiacent se lasa in Moldova. prin urmare daca sunteti prin zona aia, cu mare drag oi da semn de viata 🙂


  3. oioi ma gandeam la tine ieri ca nu ti-am mai luat pulsul de mult…jena fie-mi 🙂 si iaca am descoperit de ce! Hugs si va asteptam cu drag acasa 🙂


    • @dush: tre’ sa fie telepatie, musai :)) serus. deci de-abia astept sa aterizam inapoi in Romunica!!!! iara avem o droaie de uamini dragi de vazut si de lucruri de facut, si-apoi de petrecut, tuluai! 🙂 numar zilele la propriu ;))


  4. te-ai facut moldoveanca de tot :)) . bine faci. iti spun unde ne-am mutat, ca ne-am mutat deja, dar iti spun numai live (la telefon :p ) . lasa ca la un moment dat tot o sa aterizati si la zluj sau poate chiar baia mare :)) si o sa fie mai simplu. e bine primit la multi ani-ul :D. treimite poze cu tine. iti trimit si eu cu noi. mi-am gasit si eu serviciu si fac de un salar decent , de luni incepem amandoi. doamne ajuta :). deocamdata tare greu ne obisnuim…banui ca nu esti straina de acest sentiment 🙂 oricum…se pare ca spre sfarsitul anului , este un nou inceput. ceva mai optimist de aceasta data. pup mare si hug. si tinem legatura, atat cat ne permite timpul. aveti grija de voi.


  5. ps : scriu ca o analfabeta, dar scuza, pentru ca nu mai vad ecranul de oboseala :D.


    • @simo: v-ati intors in Zalau? :)) in alta ordine de idei, sa va fie intr-un ceas bun, sa va mearga bine si sa veniti in vizita la Londra 🙂 asiguram cazare 🙂



Lasă un răspuns

