h1

shocker: te poti caca gratis la clovn

Aprilie 12, 2011

pe scurt: de 4 zile ma chinui cu un stomach flu. pe romaneste, cufureala. pe sistemul „las’ ca trece, se duce de la sine”, n-am tratat-o nici macar cu un ceai de menta [care se stie ca repara cufureli si insomnii].

mica paranteza aci: io cand merg la giob, iau 2 trenuri si-un autobuz. autobuz cretin care vine de 3 ori pe ora.

deci azi-dimineata, iesind din gara nr. 2, durere maxima ca capatul dorsal. unde sa ma duc, ce sa ma fac, … fuga in McDonald’s [care-i foarte oportun amplasat la iesirea din gara, in buricul targului]. la McDonaldele de-acasa nu prea te lasa la buda decat daca esti client, corect? [sau cel putin asta cred ca am vazut lipit pe usi in ala 1 din Manastiur, city of Cliuuuuj, in care am fost de maxim 6 ori eva’h]. si cu teama asta in cap si munitia pe conducta, m-am dus fuga la cucuana de la tejghea si-am intrebat-o direct de buda. care cucuoana m-a directionat prompt si urjent. si care mi-a salvat pantalonii si demnitatea de Catzaua. amu’, lady ca lady, Catza ca catza, da’ chestie mai nasoala decat sa trebuiasca sa te caci in regim de urgenta si sa n-ai unde, .. n-am pomenit de curand.

din fericire calvarul s-a incheiat relativ usor si repede iar acu’ functionez din [n]ou in regim normal. 😀  parafrazand un mare clasic dependent de pre multe in viata, zic si io: Winninnnng! [glumesc.] [oarecum :D] [nu, serios, glumesc]

 

deocamdata atat, ca trasei din greu azi pe ogorul corporatiei. revin cu povestea lui Ghitzashor din Suceava, contractor gletuitor sef la sediul nr. 2 inca in lucru al corporatiei  si ce gafa zdravana facui. 😀 oh well. we be hiuman.

 

 

2 comentarii

  1. baga bre o vodka cu cafea macinata…si sa vezi, te faci beton. o sa te rogi sa mai iesi :))


    • bre, io stiam de cafea macinata, de orez fiert scazut sau de morcovi fierti scazuti, fara sare si fara nici un dumniezau. am auzit si de vodca, da’ goala nu-mi prieste, asa ca am combinat-o cu suc de mere. no effect, ofcors, ca doara am beut sara [ca daca beu dimineata e jale la noul giob si chiar tin la el 😀 ] si fara efect. cafea macinata am molfait ingretzoshata ieri dimineata si again, nici un efect. la micul dejun am servit banane in curu’ gol [care si bananele constipa] si tot fara efect. ceaiul de menta ce a functionat cat de cat. si intre timp mi-am luat si pastile, pentru orice eventualitate.
      damn, I felt alive :))) tu, madam, ce mai faci, ce mai zici?



Lasă un răspuns

