h1

help!

Mai 3, 2011

postare solicitanta de ajutoriu [daca mai ceteshte careva p-aci, desigur, daca nu… ajutorul si mantuirea care este in ceruri pogoara-se … pogorase-ar… pogora-su-si-ar …. ptiu. alea-alea, ma rog, nu mai stiu, ca n-am mai mars demult la beserica]

deci. mi se puse pata [de vreo vreme incoace, da’ n-aveam salar constant] ca-mi trebuieste un aparat foto jmecher. cu cat mai jmecher comparabil cu mine, cu atat mai bine, numa’ sa nu sara parleazu’ ca ma-nnod in setari si reglaje.

– aptitudini si capacitati: din seria „sa pot sa fac poza la ochiu’ minuscul a lu’ musculita de pe floarea de dincolo de catamai lacu’ si sa poci surpinde momentili frumoasili cu zoomuri nenumarate fara blureala”, da? asa-mi trebe.

– price range realist: pe sistemu’ „si sarac si cu pretentii ”  intre £0.00 si £400.00

– marca: n-am preferinte

– … nu mai stiu ce criteriu am vrut sa bag aci, da’ daca-mi amintesc revin cu un LE, ca-i la moda. 😀

cu multumiri anticipate pentru ajutoriu.

10 comentarii

  1. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.


    • @Cocalari si Pitipoance: faci misto? :))) (glumesc.) (nu chiar..) (ba da, glumesc dara) (sau nu..?) iti fuarte multamesc, presupun 🙂 … eu chiar am nevoie de un aparat foto ok. poti sa sari in schema cu propuneri, daca te pricepi 🙂


  2. As merge pe Nikon daca nu sunt preferinte la Brand si un entry-level DSLR ar fi bun. Daca iti place ceva mic, atunci o compacta dar de la firme consacrate.

    http://www.dpreview.com , e o sursa buna de reviewuri si pareri, merita vizitat!

    Succes!


    • Octi, multumesc. am primit un Nikon D3100 🙂


  3. @octi: ‘meeeeeeeeeeeesc


  4. A mea si-a luat asa ceva: http://www.sony.ro/product/dsc-h-series/dsc-hx1
    400$ de pe amazon.com Poze misto, zoom criminal, filmeaza si HD, ecranul rabatabil e superb la poze din unghiuri mai ciudate (la firul ierbii, peste multime) etc.

    PS: am citit pe diagonala, cum de ai ajuns in UK ? Lasa un link la un post pls, sunt interesat de cum e acolo.


    • LE: nevermind, am gasit postul care il cautam 🙂


      • MrCabo, multumesc pentru recomandare. N-a fost alegerea mea aparatul actual da’ cu siguranta sunt bucuroasa ca il am 😀 (vezi postarea mai recenta 🙂 )


  5. i need to talk to you ‘bout an invitation to my wedding 🙂 . fa bine intra pe mess sau fa cumva sa dau de tine.


    • mujer.. felicitari. da-mi tu un buzz, IDul mi-e acelasi. sau trimite-mi un mail.



Lasă un răspuns

