h1

Update general. pe persoana fizica. eeeeeeeeeeeeeee’h Macarena!

Iunie 8, 2011

Iţ ălaaaaaaaaaaaaaaaiv!!!!

Mno, si iar incercasem sa ma tin de blog si sa nu-l las sa ptice in uitare, da’ .. n-am avut nici timp (naveta de 3 ore/zi, munca, mersul ocazional de 4 ori pe saptamana la sala si Dansul imi mananca vieata, dom’le!) si n-am avut nici subecte. Da’ acu’ pot sa ma laud cu catu-i de faina viata mea momentan (invidiosii sa nu citeasca mai jos)

– Suntem sanatosh’

– Am jobul perfect (perfect pentru mine; fac ceea ce imi place cel mai mult si la care ma pricep cel mai bine; muncesc cu drag si spor – la propriu – pe ogorul corporatiei; peste o luna am iesirea oficiala din perioada de proba, cu renegociere de salariu si promovare)

– Am cel mai iub iub din lumea toata. Noi in general nu ne facem cadouri ca oamenii normali la ocazii si nici nu tinem de datinile stramosesti in cuplu. Normalul la noi e sa ne facem cadouri cand ne apuca. Ultima isprava e legata de postarea anterioara. Zilele trecute ajung acasa cu Dansul dupa munca, in living o cutie de la amazon. Intreb ce-i cu cutia, ca nu tineam minte sa fi comandat ceva in ultima vreme, a’ meu se face ca ploua si imi zice s-o deschid. Deschid cutia si din ea se iteste o cutie mai mica, de Nikon D3000. Ca o vaca emotionala ce ma aflu, am izbucnit in behăte, ca 1. Nu ma asteptam; 2. Nu ma asteptam; 3. Ce de treaba ii Iubu’ si cum stie el sa imi faca cate una de-asta de ma lasa fara aer (anul trecut mi-a facut-o cu ai mei, pe care i-a carat la Cluj, dupe care am mers la gratar in Făjet si am facut mamaliga la ceaun. Lol). Si nu, in restul timpului nu se imbata ca porcu’ si nici nu ma leaga de calorifer sau sa ma bata. Nu. In rest e cel mai iub de asemenea si mai bine decat atat nu ne-o fo’ nicicand.

Revenind la muci si bale: Si behăte si imbratzoshat si pupat si iar behăte si imbratzoshat si pupat vreo 10 minute(io, evident, cu behăiala), ca eram ‘motzionata pana dinjos de indispensabili. Apoi gadilat aparatu’ si alea-alea si constatat (de catre Dansul) ca nu-i bun aparatul, ca nu are LiveView (parca asa ii zice – chestia aia care iti arata sa vezi pe ecranul LCD al aparatului imaginea pe care urmeaza sa o fotografiezi) si nici nu filmeaza (deloc). Sa zic ce amarat a fost? Are rost sa zic? Io eram super happy de cadou, el era super nacajit ca nu se documentase suficient (fusese prioritara livrarea aparatului inainte sa plecam in concediu). Sa mai zic ca la 1 dimineata el cauta alternative pe net? Sa mai zic ca am gasit Nikon D3100 si l-am ridicat din magazin a doua zi? Mno, deci am Nikon D3100 ce nici cu visul nu visam. Evăr! Acu’ mai tre’ sa invat sa-l folosesc. 😀

– Plecam in concediu pentru o saptamana, Elvetia si Franta, cu/la preteni si cu/la voie buna.

– Azi primesc Nexus S-ul de serviciu.

– Dupa vacanta ‘conomisim finante si in max 3 luni (sper io) imi luam si masina pentru naveta.

– Am dat (si dau) jos kile si ma tonifiez. Hm-hm.. crocăntzesc, da? 😀

– … nu mai stiu. Da’ ni-i bine. Doamne-ajuta la tata lumea.

4 comentarii

  1. dãh, deci o sa ai mai multa vreme sa bagi gaz pe foc pe bloaga daca-z dau nexus S-u!
    in rest, ne bucuram de bucuria lui bucurel la bucuresti :)) !


    • multumim de bucurii. va dorim asemenea. *hug* 😀 n-as prea vrea sa scriu foarte des daca se intampla numai chestii bune, ca imi pierd pecstatorii 😛 da’ pot sa citesc mai mult si mai des ce ma ‘tereseaza.


  2. esti foarte tonica:) ma bucur pt voi si numai bine:)


    • multumesc tare, ana. ne bucuram de fiecare zi si mai ales de lucrurile marunte. 🙂

      felicitari tie pentru junior si sanatate maxima voua. *hug*



Lasă un răspuns

