h1

de regimul altora

Iulie 22, 2011

Il pomenisem zilele trecute pe John, line-managerul pixdiblondei. Si pomenisem mai devreme regimul meu pranzistic.

Ei bine, pe cand imi masacram azi mai cu spor rosiile in blid pregatind gloriosul pranz, aterizeaza John in bucatarie sa-si ia cafeaua regulamentara, si proptit in cot ca barzaunele-n buruieni, incepe:

J: stii, ce mancanci tu acolo anuleaza mancatul sanatos..

Eu:  ah da?… o_O

J: absolut. ca “value foods” astea (se referea la somonul meu, care e ambalat si produs sub marca Tesco si care de obicei e la pret mai mic in magazinele lor decat alte branduri. D’oh) sunt pline de chimicale, pe de o parte…

Eu: …deja incepeam sa ma fac stacojie la fata si rumegam in cap ce sa-i spun dobitocului; din pacate, fiindu-mi superior in rang si vechime, cam nasol si cu schepsis, ca deh..

J (ii dadea inainte): … si mai am eu o teorie cum ca producatorii astia de value foods vor de fapt sa provoace scaderea fertilitatii populatiei pe termen lung.

Eu: ..serios..?

J: dap. Serios, asa ca s-ar putea sa vrei sa-ti reconsideri politica alimentara. (si-o facut stanga-mprejur si s-o carat in ptixda muma-sa inapoi in vagauna)

Pfuaaaaaai! Pai facu-ti si dregu-ti si-n muma-ta aia grasa si-n nevasta-ta aia balena care se infometeaza tinand regim pe sistem de puncte (Weightwatchers sau alta laba trista creata de niste oportunisti pentru invertebratii supraponderali fara vointa si respect de sine, delasati sa ajunga la sute de kile fiindca nu-s in stare sa faca ceva cu viata lor cretina)!!!!

Pai mah!! Cat m-am putut enerva, de era sa nici nu-mi cada bine mancarea, mah! Si pe urma m-am gandit un pic [molfaind agale intre doua inghitituri chinute] ca n-are sens sa ma uit in gura prostului.

Atata timp cat el nu-i in stare sa-si puna ordine in viata proprie, poa’ sa fie directoru’ central al pixdii, duca-se invartindu-se cu tot neamul lui futut.

Ok, acuma’s zen. 😀

6 comentarii

  1. ba zen, nezen, pana la capat somonul ala daca nu e crescut langa tine si pescuit langa tine si l-ai nascut tu filee, probabilitatea e sa aiba ceva chimicale..si ceva dreptate are..intr-un procent…pestii astia ce is procesati industrial manca de obicei ramasitele de la fermele de pui, procesate in pelleti d’aia mici ca mancarea de potai. si cum puii sunt crescuti cu hormoni si alte marafeturi..ceva ceva adevar ie acolo…minim dar este. mancare hormones free gasesti doar daca iti scoti pestele din alaska de sub banchiza…:))


    • nu mai bine imi bag eu niste icre in fund si-astept sa migreze in stomac pestii gata maturi, dupe care sa ia cale-ntoarsa, cum shade bine oricarui circuit al naturii? :)))

      io zic ca se poate si mai rau de atat. cu siguranta pestele asta e mai ok decat mezelurile, de exemplu. zic. 🙂


  2. eu cum aud de regimuri si diete, alerg la frigider sa ma indop :)) nu stiu, e un reflex tampit


  3. esti amuzanta cand esti nervoasa

    😉


    • da, am observat si io. stai sa ma vezi cand is pilita. asa-mi ies atacurile si misto-urile de nu-i adevarat. i love me cand is piscata de flama :))

      pare-se ca traiul bun din ultima vreme in cauzeaza la blog si la belicozitate :))

      eh, .. noi sa fim sanatosi 😀



Lasă un răspuns

