h1

Muieri pe gustul gibonilor

August 17, 2011

Makavelis posteaza asta.

Parerile incep sa curga , taberele se formeaza. Tendinta generala e ca barbatii sa aprobe maxim aberatiile “Doamnei” asa-zise autoare, iar femeile sa se impotriveasca crunt.

 

Acuma. Ma intreb io pe mine asa, cu patos (da, e drept, azi ma plictisesc si-mi gasesc de lucru unde nu ma mananca sub coada, asta e) ce dumnezeu se intampla cu lumea asta?

 

De ce un barbat (mediocru si subdezvoltat, ca altfel nu pot sa-l consider) ar considera ca fiind femeie perfecta una complet nesigura pe sine, care nu-i iese din vorba, care i se face disponibila oricand si in orice conditii, care se fute in pozitia misionarului si care nu il provoaca in nici un fel?

 

Nu e chiar asta unul dintre principalele motive pentru care barbatii (da, generalizez, bare with me on this one) se duc dupa altele mai aprige/focoase/cu vino-ncoa’? Nu lipsa de provocare si scanteie il determina sa migreze catre pasuni mai verzi sau sa renunte pur si simplu? … In faza asta orice alt comentariu e de prisos.  Da’ comentez oricum mai departe.

 

Femeia gri e de vina. Pentru ca o femeie gri e usor de controlat si de multumit, usor de parasit fara remuscari si plecarea e cel mai usor de motivat. La urma urmei, a fost vina ei ca n-a stiut sa il tina langa ea, nu?

 

Nu. E vina ei ca poate crede in asa ceva si ca sustine punctele astea ca pe ce stii ce sfant bastion de feminitate.

Femeie, esti proasta daca iti inchipui ca ce scrii tu acolo are vreo ancora in realitate. O relatie adevarata nu tine cont de calcule si analize si c-o fi, c-o pati, hai sa ne dam superzane si superpixde ca fraierul o sa ne creada si o sa stea langa noi. Si vai catu-i de rupt din stele, da’ daca ma inseala?

 

Tu, femeie proasta, generezi un cerc vicios din lipsa de vointa, incredere in tine si coloana vertebrala, pentru ca e traditional si “normal” ca femeia sa-i rabde barbatului, din dorinta disperata/neceistatea de a-l tine langa ea. Cerc vicios pe care barbatul mediocru si subdezvoltat il sustine si continua, pretinzand ca asta e ceea ce vrea, pana se satura si merge mai departe. Pentru ca e usor de controlat o femeie de-asta si e usor de lasat in urma.

 

Cate asa-zise relatii esuate ti-au trebuit sa scrii textul ala?

23 comentarii

  1. am si eu o intrebare: cati ani ai? da, e relevant (astept raspuns pe mail, daca aici nu da bine)


  2. pentru cine crede ca postul ala e scris de duamna maka, asteptam si partea a doua.

    aia in care ni se spune ca trebuie sa stam capre in fiecare seara si sa gatim de 4 ori pe zi

    ca doar asa e frumos


    • @haolica: ataaat!


  3. Sighisoara? Si esti de-o varsta cu sora-mea vad ca. Se poate sa te cunosc, macar asa, din auzite 😀


    • Oana, nu-i exclus 🙂 trimite-mi mai multe date pe catzaua [at] gmail [punct] com


  4. majoritatea barbatilor vor femei puternice si capabile sa aduca ceva sare si piper in relatie…sau cel putin majoritatea celor pe care ii cunosc eu..


    • Tibi, si nu ti se pare sa fie normal asa?


  5. Daca dai de una d-aia care adopta pozitia ‘vaca-n papusoi’ cand se fute, adica sta lemn, chiar ca-ti trece orice chef si nu mai iti arde de ea. Cine n-are intepate cu imaginatie, sa-si ia!


    • Honda, macar vaca molfaie si rumega in papusoi. hai sa nu jignim bovinele. :)) in rest, aproximativ de acord cu tine.


  6. plm, mai e si cacatul ala ca ea e gri si daca-i zici ceva ii dai emanciparea peste cap…


    • octi, gri-ul era pentru personalitate stearsa si prafuita a fumelelor de genul descris in text, dar poate capata lejer si alte valente. dupa cum frumusetea sta in ochiul privitorului si sensul cuvintelor sta in rasnita fiecarui cititor in parte. (o dau in clisee. ma scuzi) si da, de obicei astea-s foaaaaaaaaaarte emancipate si se ataca destul de usor.


  7. @all: multumesc pentru comentarii si „implicare” 🙂


  8. wtf???? :)) nici nu stiu daca sa rad sau sa-mi fie mila de aia care-a scris asa ceva. poate-a scris la misto, mah.. stai ca n-am citit comentariile postului respectiv. nu pot sa cred ca o femeie poate gandi asa. adica ma rog, pot, da’ ma intreb cum de-a lasat-o gibonu’ la tastatura. sau poate i-a dictat din bucatarie, unde obisnuieste ea sa se relaxeze, legata de calorifer, cu bigudiuri in cap si potrivind ciorba stapanului.


    • cred ca-i pare rau de viata deja. nu cred sa fi vazut vreun comentariu de la ea la postarea respectiva. ma intreb [retoric] ca oare de ce. 🙂 bine ai revenit, madam. te pup.


  9. Pana si ziarele de scandal si plictiseala au renuntat la astfel de „articole” , dar vad ca toata lumea a pus botul la postul asa-zisei doamne . Postul e scris de tipul ala cu blogul . Sanchi , cica post scris de Doamna…Nu e rea stratagema de marketing , dar e cam veche… 🙂


    • crisuadi, multumim pentru prea-iluminare si complimente. ne-am onorat tatz. 🙂 referitor la ultima idee din comentariul tau: nu ar trebui sa-i spui asta lui Makavelis? cred ca i-ar imbunatati considerabil ziua 😀


  10. Bai, deci nu!
    Nu e cazul sa fiu apostrofata pentru acest „deci”, ii cunosc utilizarea si aleg sa il folosesc aici fiindca e un must.
    Daca autorul/area crede ce a scris aici, si are vrea 28(daca am inteles eu bine) e trist. Trist ca un accident cu un boeing 777.
    Sa tratezi atat de superficial o tema atat de complexa e ca si cum ai zice „hai sa invat chineza in pauza de pranz”. Omule, spui absolut nimic in multe cuvinte, nimic de substrat.
    Refuz sa cred ca o femeie nu intelege mai mult, hai ca se poate, putina analiza, putina bataie de cap. De ce face ala asta, ce-i cu vaca de ajunge vaca-n papusoi, ce se-ntampla de vrea ala una gri acasa. Fiecare „amanunt” are nevoie de 5 pagini ale lui, altfel e varza.


    • liviacarbunesculivia, nu trebuie sa-ti justifici „deci”urile aici. nu’s profesor de limba romana.
      prin „aici” te referi la postul meu sau la al lui Makavelis?

      scuza-mi „scurtetea” raspunsului, da’ stau cam foarte prost cu timpul zilele astea.


  11. Am vazut mai tarziu ca e un post preluat, asa ca am sa-mi modific ideea. Aici devine postul original.


  12. Hau hau, Catzea, stai ca am revenit pe blogul tau pt ca imi era dor de tine si de ce scrii tu. Eu cred ca nu trebuie date lectii unei femei, ca in final, ea stie ce sa aleaga si ce sa faca. Nu sunt retete universal-valabile. Viata nu e o reteta , avem reguli , limite, in rest ne-o traim noi si atat. Ma bucur de revedere.


    • Deny, bine ai revenit. 🙂 Referitor la comentariul tau: nu e vorba de dat lectii. dar nu pot sa fiu de acord cu ce scrie/sustine tanti aia acolo (daca e intr-adevar o tanti cea care a scris textul ala si nu un purator de uoua stafidite). am voie sa imi exprim un punct de vedere, mai ales la mine pe blog. ca mi-a iesit nitel cam vehement, asta e, insa nu retrag si nu regret nimic din ce am spus. 🙂


  13. Sal Ana !varu!
    vad ca te-ai dezghetat bine !e o parere totusi



Lasă un răspuns

