h1

Consortului, cu maxim drag

Septembrie 8, 2011

–          Imi place felul tau protector de a fi, mai ales in public, pe strada si oriunde am fi.

–          Imi plac calmul tau imperturbabil si rabdarea dusa pana la paroxism.

–          Imi plac  increderea in propria persoana si in propria masculinitate pe care le afisezi permanent.

–          Imi place siguranta pe care o respiri prin toti porii.

–          Imi plac dorinta ta de a fi mai bun, de a face mai mult si faptul ca iei masuri pentru asta.

–          Imi place privirea ta, ori de cate ori si orideunde ma privesti.

–          Imi place caldura ta permanenta. 

–          Imi place intampinarea zilnica cu pupat, luat in brate si dat din codita.

–          Imi place ca pe zi ce trece ne e tot mai bine si ne completam tot mai bine.

–          Imi place ca atunci cand ajung mai tarziu decat tine acasa, vii sa ma iei de la gara indiferent ca ai de invatat pentru master sau ca e urat afara.

–          Imi place ca vii sa ma culci seara, fie chiar si pentru  numai 5 minute de tinut in brate.

–          Imi place ca noaptea ma cauti prin pat sa ma iei in brate. Sau cand cu spatele fiind, ma impingi incetisor sa te iau in brate.

–          Imi place ca atunci cand ma trezesc, zambesti in somn cand te pupacesc de buna dimineata si imi raspunzi, chiar daca pe urma nu mai tii minte intotdeauna.

–          Imi place ca desi nici tu nu te dai in vant dupa intins sau strans haine de pe uscator, o faci de fiecare data doar sa nu trebuiasca sa o fac eu.

–          Imi place ca imi spui ca ma iubesti, ori de cate ori simti nevoia sa o spui, sau ca o strigi prin casa atunci cand suntem numai noi. 

–          Imi place ca orice ti se pare normal si natural si pot sa fiu eu insami in preajma ta.

–          Imi place ca nu te formalizezi si/sau conformezi normelor relationale.

–          Imi place ca poti sa vorbesti deschis despre ceea ce simti si ceea ce vrei .

–          Imi plac numele pe care mi le dai, de la Fluffy si Elefantel pana la Buoasca (broasca) si Nevasta.

–          Imi place ca ma ajuti sa fiu un om mai bun.

–          Imi place ca ma pui la punct atunci cand e nevoie si ca poti fi obiectiv in ceea ce ma priveste.

–          Imi place ca spui ceea ce crezi despre orice, chiar daca uneori nu e intocmai usor de digerat.

–          Imi place cum suntem.

Te iubesc.

10 comentarii

  1. Si eu am cui sa-i multumesc pt fiecare surpriza, pt fiecare cafea si fiecare ciocolatica …pt faptul ca omul iubit exista


  2. Deny, ma bucur. 🙂 be happy.


  3. Foarte frumos ce aveti. Casa de piatra!!!

    Maine, zaboviti mai mult in Bucuresti (de-o cafea) sau mergeti chitit in Ardeal/Moldavia?


    • usim, de pe aeroport ne-a cules un prieten cu masina si ne-a debarcat acasa la parintii consortului. cu proxima ocazie [la anu’ daca mai traim] incercam sa repetam figura 🙂


    • usim, multumesc pentru urare, da’ inca nu suntem oficiali. urmeaza, e in discutii frecvent, da’ nu-i graba. 🙂


  4. numai bine amandurora, ardeleanco


    • ana, ‘meeeeeeeeesc!! [si scuze pentru intarzierea raspunsului, da’ fuarte-s prinsa]


  5. no, that’s nice. sincer. barbatu’tau stie ce are langa el 🙂


    • madam vaca, va fuarte multumesc. referitor la ce stie barbac’miu: al dreaq, cateodata cred ca ma stie mai bine decat ma stiu eu. :)))


  6. Ma bucur ca esti(sunteti) bine(ghinii!).Am citit cateceva pe blogul tau , am zambit tot timpul …Se pare ca refulezi tot ce poti pe blog .
    O seara buna sa aveti si sa va iubiti.Am inceput si eu un blog dar nu e gata(Varu Ovidiu Curticapean)



Lasă un răspuns

