h1

am bec!

Septembrie 28, 2011

Am revenit. Dupa 2 saptamani fuaaaaaaaaaaaarte fuaaaaaaaaaarte faine acasa in romanica, am revenit la plaiurile britanice adoptive.

Fu tare fain acasa. Ne-am plimbat de ne-am cracanat.

Am fost asa :

– la ai lui,

– la ai mei,

– la ai mei de-al doilea la tara unde am crescut,

– iar la ai mei,  

– la Cluj,

– iar la ai mei,

– iar la ai lui,

– la Sinaia [cu ocol pe la Miercurea Ciuc, de bine ce-i semnalizat Bacaul, da-i-am foc primarelui, cu cocotat pana la cota 2000 apoi coborat per pedes de la 2000 la 1400 pe ploaie mocaneasca ; cu cinat, innoptat si micdejunat la un hotel mijto-mijto pe-acolo pe sus –  la Cabana Schiori ; beton maxim],

– la Siriu [cel mai mare baraj de pamant ridicat de om de la noi din tara],

– la vulcanii noroiosi,

– iar la ai lui,

– la Durau [de la Bicaz un ptic mai sus, unde-i  fain tare, da’ drumurile-s nitel cam dubioase, mai ales daca te iei dupa navigatoru’ lu’ gugal si te trezesti pe drum forestier in ze middle of frichin’ no’uer; am scapat cu bine totusi si fara masina parentala accidentata],

– la Humulesti,

– la Dumbrava [intre Roman si Tg. Neamt, unde este un depozit de armasari de prasila ce apartine de RomSilva si unde te lasa sa calaresti caluti frumosi, cu 40 lei/ora; ideal e sa anunti din timp si sa mergi cu grup organizat sa poti face traseu/plimbare; noi ne-am dat in incinta, da’ tot ne-a foarte placut],

– la Falticeni [la casa lui Mihail Sadoveanu, pe care am gasit-o inchisa ca era dupa-masa; fail deci],

– la Draguseni [in drum de la Falticeni spre Roman – unde am gasit un han beton cu mancare buna si ieftina si muzica populara moldoviniasca fuaaarte faina]

– apoi iar la ai mei cu tot cuscretu’

– si de-acolo la airport.

Toate astea in 2 saptamani be-toa-ne.

Am sute de poze dovada, din pacate timp de sortat si cocotzat pe net mai greu, dar or veni si alea.

Concluzia? Foarte fain si foarte ieftin in Romania, sa tot mergi ca turist.

As mai avea de povestit dar stau cam prost cu timpii.  🙂

4 comentarii

  1. Hai ma, scrie si despre catzelele tale, ca tot nu scrii si eu aia astept


    • Deny, nu mai am catzele. La ora actuala detin un lemur si o broasca testoasa. Ambele din plus. Animale vii acasa la ai mei, doua matze, zece gaini si un curcan. Socrii au un catel in curte si cam atat. Momentan nu am conditii sau timp pentru tinut animale, dar cand voi avea, sa te tii!


  2. Ce rau imi pare! Eu o mai am pe Cora, ca fara ea nu se poate, ea e prietena mea cea mai buna. Vezi si tu, acum m-am luat un pic dupa tine, ca mi-am facut blogul Cutza40, adica o catzea mai mica, l-am sters si mi-am facut Casuta Corei, unde multa vreme am semnat Coramica, pana m-au ironizat niste fraieri pe un blog. De atunci semnez cu diminutivul de la numele meu real.Te pup! Un hau hau de la Cora, casre nu mai e mica, are deja 7 ani jumate


    • eeee plin netul de retarzi, Deny, nu te necaji prea tare. :* keep up the good work si viata lunga si sanatoasa Corei. 🙂



Lasă un răspuns

